5 wyników
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
MYSZKÓW - WYPOŻYCZALNIA
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21894 (1 egz.)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
LUBLINIEC - WYPOŻYCZALNIA
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17050 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Telewizja jako kultura / Wiesław Godzic. - Wyd. 2 popr. - Kraków : Wydaw. Rabid, 2002. - 238 s. : il. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
MYSZKÓW - WYPOŻYCZALNIA
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21896 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
LUBLINIEC - WYPOŻYCZALNIA
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16611 (1 egz.)
MYSZKÓW - WYPOŻYCZALNIA
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21895 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Zrozumieć reklamę / Andrzej Pitrus. - Wyd. 2. - Kraków : Wydaw. Rabid, 2001. - 145, [2] s. ; 18 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
LUBLINIEC - WYPOŻYCZALNIA
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16610 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej